Strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej



PL | CZ | EN | DE

Odpowiedzi na pytania Oferentów do Zapytania Ofertowego nr 1/01/2018/3.2.2 Wykonanie Instalacji Elektrycznej i Oświetleniowej

Pytanie:

Jaki jest termin składania ofert?

Odpowiedź:

Termin składania ofert nie ulega zmianie w stosunku do zapytania ofertowego. Oferty składane osobiście będą przyjmowane w biurze przy ul. Północnej 10, 42-610 Miasteczko Śląskie, w godzinach od 8:00 do 16:00, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, do dnia 26 stycznia 2018r. lub mailem na adres biuro@ergoplus.pl w terminie do 26 stycznia 2018r.do godziny 23:59:59.

 

Pytanie:

Czy jest dostępny projekt architektoniczny hali, w której należy wykonać instalacje?

Odpowiedź:

Udostępniamy pliki:

Projekt_Rozbudowy_Hali_Produkcyjnej_cz._1.pdf

Projekt_Rozbudowy_Hali_Produkcyjnej_cz._2.pdf

 

Pytanie:

Jak mają być rozmieszczone lampy?

Odpowiedź:

Rozmieszczenie lamp zostało ukazane w załączniku nr 8.14 dołączonym do zapytania ofertowego.

 

Pytanie:

Jak będą rozmieszczone regały w hali?

Odpowiedź:

Udostępniamy plan rozmieszczenia regałów:

Rozmieszczenie_regałów_i_półki_Hala_Miasteczko_Śląskie.pdf

 

Pytanie:

Jaki jest termin rozpoczęcia prac?

Odpowiedź:

Termin rozpoczęcia prac nie ulega zmianie w stosunku do zapytania ofertowego. Przewidywany termin realizacji robót instalacyjnych elektrycznych i oświetleniowych: od dnia 01 lutego 2018 roku do dnia 21 lutego 2018 roku.